Nem találta bűnösnek a Fővárosi Bíróság semelyik vádpontban sem az ismert vállalkozót, a 16 bűncselekménnyel vádolt Tasnádi Pétert: mint a bíró fogalmazott tegnap az ítélet indoklásában, ilyen "ügyészi munkával nehéz bármit ráhúzni". A bírói tanács minden vádat ejtett. Az ügyészség fellebbez, szeretnék, hogy a lőfegyverrel való visszaélés vádját ismerje el a bíróság. Többek között az emberölési előkészület, az életveszélyt illetve maradandó testi sértést okozó, a közveszélyokozás, közfeladatot ellátó személy elleni testi sértés, a garázdaság, a zsarolás és a csalás vádjait ejtették. Semelyiket nem tudtuk bizonyítani, még az adóbevallása is rendben volt - jelezte a bíró.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem könnyebbült meg a vállalkozó

Egyedül a bűnszervezetben való elkövetést lehetett volna megállapítani, de még azt sem - hüledezett a bíró. Megjegyezte, nem volna visszatartó ereje egy elmarasztaló ítéletnek.

Nem ezt érdemlem. Pedig én bűnös vagyok, tudom jól, és szégyen, amit műveltem. Nem igaz, hogy semmit nem tudtak rám bizonyítani - fogalmazott tegnap a Riadó kérdésére Tasnádi, hogyan értékeli az ítéletet. Megbántam minden bűnömet, de a lehető legszigorúbb büntetés kellett volna, bűnhődjek csak - mondta. Mai fejjel nem érti, miért akarta többször is megöletni volt feleségét és annak szeretőjét. Anyósa arcát sem akarta leöntetni sósavval, de "nem volt magánál". Én adtam erre utasítást, de még jó, hogy nem sikerült. Nem voltam magamnál, a többiek befolyásolhattak - magyarázta szomorúan a vállalkozó. Még Fásy Ádámtól is utólagos elnézést kért az ítélet után, amiért korábban azt találta mondani neki, nyerjen a 4-es számú versenyző, vagy eltörjük a feleséged lábát, téged meg kicsontozunk.

A vállalkozó a másodfok ítéletét várja. Hátha az Ítélőtábla több sikerrel jár - mondta.

A bejegyzés trackback címe:

https://riado.blog.hu/api/trackback/id/tr141118722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása